مرحله برای جی تی ای5
مرحله برای جی تی ای5



مرحله

با سلام به همه کسانی که از وبلاک من دیدن میکن

 

ما امروز میخواهم مراحله برای جی تی ای 5 ارایه بدهیم

 

برای صدا گذاری مراحل به یک نفر نیاز مندیم کسی که بلده پیام بده

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سجاد راستی
ساعت10:59---23 خرداد 1394
سلام احسان و ایمان من الان همین کارو کردم ولی وقتی توی جی تی ای میرم از اول بزنم اون دو تا یی که گفتی نیست شاید من بد زدم نگاه یک فیلم درست میکنی بزاری تا من ببینم چطوری هس که من انجام بدم زود درست کن
پاسخ: باشه به زودی فلیم رو درست می کنم و در سایت قرار میدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 2 بهمن 1393برچسب:, توسط احسان بختیارزاده |